Importanta brandului si a reputatiei online

Astazi este mai important decat niciodata pentru indivizi si companii sa-si managerieze brandul firmei si reputatia online. Retelele de socializare au schimbat modul in care oamenii se fac auziti si prin care isi pot exprima opiniile si parerile. Acum este mai usor decat a fost vreodata pentru un client suparat si nemultumit sa isi spuna parearea despre produsul sau serviciul pe care l-a folosit de la firma X si care nu a fost asa cum se astepta si fusese prezentat in descrierea de pe siteul firmei respective. Iar acesta parere le poate costa pe unele firme daca nu sunt atente zeci de milioane de dolari si chiar le poate paste falimentul.

Sunt peste un miliard de utilizatori pe Facebook si alte cateva zeci de milioane pe Twitter, Pinterest, Instagram, Yelp, etc. Iar asta lasa foarte mult loc pentru un potential dezastru in PR. Chiar si daca esti excelent in ceea ce faci si incerci din greu sa-ti satisfaci pana la ultimul client, nu esti nicodata sigur 100%. Asa ca ce poti face pentru ati pastra numele si reputatia curata? Folosirea siteurilor de socializare in avantajul tau este una dintre cele mai bune metode prin care poti incepe. Cu totii stim ca siteuri precum Facebook, Twitter si LinkedIn au un rang extrem de bun in in rezultatele din motoarele de cautare. Asa ca daca iti aloci indeajuns timp pentru a completa o pagina de profil si a o umple cu continut real si informational de valoare, ar trebui sa primesti un rang destul de bun in prima pagina a rezultatelor de cautare pentru brandul sau organizatia ta.

Sursa : Optimizare SEO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *