La finalul fiecărei luni de promovare vei primi un raport complet al rezultatelor obținute, incluzând numărul de persoane la care a ajuns reclama ta. Reține că ai acces permanent la campania ta, putând asftfel, pentru o transparență maximă, să vizualizezi oricând direcționarea bugetului tău.
28ian.2019
28ian.2019
Setăm bugetul stabilit de comun acord și campania începe, reclamele urmând a fi livrate către audiența stabilită.
28ian.2019
Realizăm textele reclamelor, luând în calcul noțiuni complexe de marketing digital și utilizăm imagini sugestive, relevante pentru reclama ta.
28ian.2019
În funcție de elementele rezultate în pasul 2, setăm direcționarea anunțurilor, selectăm audiența din punct de vedere demografic, al intereselor și al comportamentelor.
28ian.2019
Creionăm profilul clientului ideal pentru tine, apoi iți transmitem tipul de campanie recomandat. Dacă ai deja o campanie, analizăm audiența și reclamele existente.
28ian.2019
Ne trimiti denumirea site-ului, a paginii tale Facebook si obiectivele urmarite.