Cum funcționează SEO?
Pe baza unor algoritmi, Google indexează și afișează în rezultatele sale site-uri relevante pentru cautareă pe care vizitatorul o efectuează. Cu cât relevanța este mai mare, cu atât mai sus ne vom poziționa în rezultatele motorului de căutare.
Până acum câțiva ani, relevanța era dată în mod special de link-uri pe alte site-uri. Deoarece schimbul de link-uri devenise o practică des întâlnită, în luna octombrie 2014, Google a lansat un update care nu numai că nu se mai lasă influențat de schimbul de link-uri, chiar penaliza site-urile la care identifică acest procedeu.
Astăzi, poziționarea unui site în Google este dată de autoritatea acestuia raportată la un anumit cuvânt cheie / expresie. Autoritatea are ca și componente:
- Conținutul site-ului
- Backlink-urile
- Experiența utilizatorului
- Alte criterii
20% – Conținutul site-ului – relevanța paginii din site-ul nostru față de căutarea vizitatorului, calitatea informației prezentate în text, structura și formatarea textului, dar și perioada la care se efectuează actualizări, din punct de vedere al conținutului adăugat în site.
55% – Backlink-urile – link-urile do-follow pe alte site-uri, care atunci când sunt întalnite de către spiderii Google, direcționează către site-ul promovat. Autoritatea unui site și drept urmare, poziționarea acestuia în Google, este influențată decisiv de calitatea link-urilor pe care acesta le are pe alte site-uri. De aceea, în cadrul abonamentelor noastre, veți putea observa numeroase metode de realizare a acestor link-uri.
20% – Experiența utilizatorului – viteza de încărcare a site-ului, navigabilitatea, dimensiunea fontului, afișarea clară a elementelor din pagină. Toate acestea determină bounce-rate-ul, un alt indicator important pentru Google.
5% – Alte criterii – nefăcute publice
De ce să alegi promovare prin SEO?
Ca să apari în prima pagină de rezultate Google atunci când cineva caută serviciile sau produsele pe care tu le oferi! Căutarile în Google sunt efectuate de potențiali clienți, oameni care sunt într-o oarecare măsură hotărâți să cumpere. Dacă vrei să vinzi, ai nevoie de vizibilitate atunci când clienții au nevoie de tine.
SEO înseamnă și generarea de advertoriale, practic un branding online pentru afacerea ta. Ulterior, atunci când cineva caută referințe despre aceasta (75% dintre achiziții se efectuează după un research în Google), va putea vizualiza rezultate pozitive, care îti vor spori gradul de credibilitate, facilitând astfel procesul de vanzare.
Cât costă SEO?
Răspunsul la această întrebare este complex, fiind influențat de mai mulți factori, cum ar fi: autoritatea concurenței, stadiul actual al site-ului care se dorește a fi promovat, nivelul de promovare al concurenților și zona geografica pentru care se realizează promovarea, toate acestea determinând gradul de dificultate pentru promovarea cuvintelor cheie urmărite.
SEO vs Google Ads
Ambele metode îți pot afisa site-ul pe prima pagină Google, dar care ți se potrivește?
SEO trebuie privită ca pe o investiție în site, pe termen mediu și lung. Dacă ai nevoie de clienți chiar mâine, Google Ads este soluția potrivită pentru tine.
Cu peste 7 ani de experiență în optimizarea pentru motoarele de căutare și aproximativ 3500 de cuvinte cheie pentru care am atins prima pagină pentru clienții noștri, îți putem spune concret că SEO nu este mai ieftin ca Google Ads, cel puțin nu pe termen scurt. Inițial, chiar recomandăm promovarea în paralel, pentru a atrage clienți imediat și a susține din acel venit costurile aferente promovării prin SEO.
Cum te promovăm prin SEO?
Pasul 1:
Solicitarea
Ne trimiți denumirea site-ului tău, obiectivele și cuvintele cheie urmărite (dacă au fost identificate)
Pasul 2:
Analiza
Îți analizăm site-ul (on-page și off-page), identificăm cele mai importante cuvinte cheie pentru activitatea pe care o desfășori și examinăm site-urile concurente
Pasul 3:
Recomandarea
În funcție de obiectivele tale, îți recomandăm abonamentul de promovare SEO potrivit sau servicii SEO personalizate.
Pasul 4:
SEO On-Page
Optimizăm intern site-ul pentru cuvintele cheie stabilite, prin optimizarea textului, respectarea proporției afisării acestora și setarea meta-tag-urilor (meta-title, meta-description – informații pe care spiderii Google le citesc și ulterior le utilizează în stabilirea nivelului de relevanță al site-ului raportat la cuvintele cheie promovate).
Pasul 5:
Demararea promovării SEO
Conform serviciilor stabilite și garantate contractual, începem promovarea site-ului tău.
Pasul 6:
Raportul
La finalul fiecărei luni de promovare vei primi un raport complet al serviciilor prestate. De exemplu, pentru fiecare advertorial redactat, optimizat SEO și publicat, vei primi link-ul paginii web în care îl poți vizualiza.
Pasul 7:
Rezultatele
În fiecare lună îți trimitem rezultatele obținute, atât din punct de vedere al autorității obținute, cât și al poziționărilor în Google. Obiectivul nostru este ca site-ul tău să crească permanent, iar colaborarea să se desfășoare astfel pe o perioadă cât mai lungă de timp. Rezultatele trebuie să apară încă după prima lună de promovare, dar
Iti prezentam mai jos abonamentele noastre, serviciile incluse si tarifele lunare aferente:
Abonament Basic
- Site-uri noi, afaceri locale, concurență scazută
- Realizare Audit SEO
- Research cuvinte cheie relevante
- Optimizare Titlu Site
- Optimizare Descriere Site
- Optimizare Meta Tag-uri
- SEO Local – Înscriere Site în Google Maps
- SEO Local – Înscriere Firmă în Google Business
- SEO Local – Administrare Profil Google Business
- Realizare 6 articole de tip advertorial optimizate SEO / lună
- Postare articole în 5 site-uri / lună de tip : comunicate de presă, directoare de articole, editoriale, bloguri WEB 2.0
- Distribuire Articole după publicare, pe: Twitter, Facebook (Pagini+Grupuri) și Google Plus
- Postare 1 articol pe blogul site-ului (opțional)
- Înscriere Sponsorizată Firmă în Portal PromovareRomania.ro
- Monitorizare site în Google Search Console și Analytics
- Suport Online + Telefon
- Raport de progres lunar
Abonament Profesional
- Site-uri cu vechime de minimum 6 luni, concurență medie
- Realizare Audit SEO
- Research cuvinte cheie relevante
- Optimizare Titlu Site
- Optimizare Descriere Site
- Optimizare Meta Tag-uri
- SEO Local – Înscriere Site în Google Maps
- SEO Local – Înscriere Firmă în Google Business
- SEO Local – Administrare Profil Google Business
- Realizare 12 articole de tip advertorial optimizate SEO / lună
- Postare articole în 10 site-uri / lună de tip : comunicate de presa, directoare de articole, editoriale, bloguri WEB 2.0
- Distribuire Articole după publicare, pe: Twitter, Facebook (Pagini+Grupuri) și Google Plus
- Postare 2 articole pe blogul site-ului (opțional)
- Înscriere Sponsorizată Firma în Portal PromovareRomania.ro
- Monitorizare site în Google Search Console și Analytics
- Suport Online + Telefon
- Raport de progres lunar
Abonament Premium
- Site-uri cu vechime de minimum 12 luni, concurență ridicată
- Realizare Audit SEO
- Research cuvinte cheie relevante
- Optimizare Titlu Site
- Optimizare Descriere Site
- Optimizare Meta Tag-uri
- SEO Local – Înscriere Site în Google Maps
- SEO Local – Înscriere Firma în Google Business
- SEO Local – Administrare Profil Google Business
- Realizare 24 articole de tip advertorial optimizate SEO / lună
- Postare articole în 20 site-uri / lună de tip : comunicate de presă, directoare de articole, editoriale, bloguri WEB 2.0
- Distribuire Articole după publicare, pe: Twitter, Facebook (Pagini+Grupuri) și Google Plus
- Postare 4 articole pe blogul site-ului (opțional)
- Înscriere Sponsorizată Firmă în Portal PromovareRomania.ro
- Monitorizare site în Google Search Console și Analytics
- Suport Online + Telefon
- Raport de progres lunar
Tarifele nu includ TVA, 19%.
Au ales serviciile noastre: